Dag 6 - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

06 Februari 2014 | Finland, Kuopio

We zijn vandaag meegeweest naar de veiling. De reis was 2,5 uur met de auto heen en 2,5 uur met de auto terug. In de auto denk je,, zo zo dat is een lange reis, dat mag wel heel wat voorstellen! Kom je daar, is het nog niet eens een kwart van onze veiling in Eelde. Wel super leuk om mee te maken wat er zoal verkocht wordt. Qua spulletjes hebben ze wel de zelde basis dingen als in Eelde. Verder hebben ze veel dingen zoals beestjes van takjes enz. Ook hebben ze valentijnsdag (wat hier vriendschapsdag is), pasen, kerst en geboorte allemaal op voorraad, mocht je toch nog eens in maart kerst willen vieren en pasen in december.. Als je kijkt naar de kunstbloemen hebben ze hier wel een groot assortiment! Zelfs kunstanjers zijn hier te vinden! Hierna hebben we nog even bij de bloemen en planten gekeken. Ze houden hier ook van verven, want zowel de plantjes als de snijbloemen worden gewoon geverfd.
Op de terugweg zijn we nog voor een lerares naar een hondenspeciaalzaak geweest. Echt heel raar dat er een winkel is alleen voor honden. Overal hondenvoer, halsbandjes, bakjes en wat een lucht! Phoe hee..
Daarna zijn we nog bij een winkeltje geweest met lokale specialiteiten. Leuk hoor om dat eens te zien. Hele donkere broden met vis erin, maar ook zalfjes en shampoos met honing enz.
Thuis aangekomen, nog even lekker gedouched en eens thuis gegeten. Gewoon om 6 uur dus :) wat kan je soms verlangen naar die kleine dingetjes van Nederland!
Welterusten!

• 09 Februari 2014 - 19:13