Dag 37 en 38 - Reisverslag uit Kajaani, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu Dag 37 en 38 - Reisverslag uit Kajaani, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu

Dag 37 en 38

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

10 Maart 2014 | Finland, Kajaani

Het komt steeds dichterbij! We gaan al bijna weer naar huis! Zaterdagavond hebben we nog wat foto's gemaakt waarbij we hebben geschreven met het licht. Op de foto is duidelijk te zien waar we die hebben gemaakt,,, in Finland.
Gisteren hebben we niet zo veel gedaan. We hebben vast wat spulletjes ingepakt voor de terugreis (Was toch wel benieuwd of ik alles mee zou krijgen!,,, zit nu nog in afwachting haha) En we hebben gewandeld in de sneeuw,,, omdat in Nederland iedereen wandelde in de zon :D

Dag 38
Vandaag zijn we voor ons laatste dagje naar school geweest. We hebben nog een stukje geschreven voor iemand over onze gedachten enz. over Finland. We hebben alsnog een rondleiding over het terrein gehad, omdat dit in het begin niet helemaal goed was gelopen. We hebben de koeien-, paarden- en hondenverblijven gezien. Daarna hebben we onze laatste dingen op papier nog afgerond en hebben we al wat afscheid genomen van verschillende mensen. Verder zullen we de laatste snoepjes zo maar eens opsnoepen haha. Nog even douchen en laatste spulletjes in de tas.
Morgen om kwart over 2 vliegen we naar Helsinki en daarna naar NEDERLAND!!! :D

• 10 Maart 2014 - 21:37

Nancy Meijer:

Hoi Simone...een fijne terug vlucht...see you in Hoogezand.