Dag 39 en 40 - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu Dag 39 en 40 - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu

Dag 39 en 40

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

12 Maart 2014 | Nederland, Hoogezand

Dag 39
Dit is de laatste dag. De reisdag! Om kwart voor 1 zijn we vertrokken. Om 10 over 2 vliegen we. In plaats van anderhalf uur hebben we maar een uurtje gevlogen naar Helsinki! Hier aangekomen hebben we een mooie sightseeing van het vliegveld gehad... op de een of andere manier gingen we door een draaideur en konden we niet meer terug,, nouja er hingen allemaal kruizen en lampen,,, we probeerden het dus niet om een alarm te voorkomen... op zoek naar ons vliegtuig,,, hmmzz toch nog maar een keer door de douane haha! Gelukkig is alles goed gekomen en konden we gewoon in het KLM vliegtuig op weg naar Amsterdam.
Omdat er spits zou zijn bij aankomst mochten we niet meteen vertrekken vanaf Helsinki. We moesten 20 minuten wachten en konden toch vertrekken. We zijn toch uiteindelijk nog een kwartier eerder geland dan gepland. En wat een mooie vlucht! 2,5 uur hebben we een zonsondergang gezien! Stukken beter dan een vliegtuigje in een klein binnenlandsvluchtje in Finland!
Daar zijn we dan! Aangekomen in Nederland.. en wie staan daar achter het raam? Papa, mama, Jan Bart en Martine en de papa, mama en het broertje van Eline! Heel team haha,, snel de koffer pakken en op naar de omhelzingen,, na 5,5 week! Dat was lang geleden!

Dag 40
Vandaag alweer heerlijk in het Nederlandse zonnetje gezeten en even bij Nick en Rocky geweest! Ook alweer onder de 'gewone' douche gestaan,, en nog een puntje waar k naar uit keek,,, nu ik dit schrijf zit ik heerlijk bij de haard! Soms is het leuk ook weg te gaan, maar om thuis te komen is ook heel leuk!

Zo,, Ik wil mijn blog bij deze afsluiten en zal een selectie van mijn foto's maken zodat ik die aan jullie kan laten zien!

Om alles toch een beetje Fins af te sluiten wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn verhalen.

Kiitos!!