De dag voor vertrek - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

30 Januari 2014 | Nederland, Hoogezand

Het is zover! De reis is geboekt en we vertrekken morgen al. De koffers zijn gepakt, de vertaal-app is geïnstalleerd, we zijn al ingecheckt en hebben er heel veel zin in! Laatste nachtje nog slapen en dan vertrekken we morgenochtend richting Schiphol.
Als alles goed gaat vliegen we morgen om 13:55 uur.
Ik zal proberen om regelmatig een update te plaatsen, als het goed is hebben we wifi op de school waar we slapen.

• 30 Januari 2014 - 20:19

Hilma:

Nogmaals heel veel plezier en geniet van deze mooie ervaring!!!!!

Groetjes van ons allen!!!!!

• 30 Januari 2014 - 20:20

Niki:

heel veel plezier

• 30 Januari 2014 - 20:23

Irene:

Heel veel plezier! Geniet van je stage en alles wat je daar nog gaat ondernemen. Liefs van ona, irene

• 30 Januari 2014 - 22:47

Tineke Smelt:

Wat een ervaring!! Heel veel plezier groetjes 10

• 30 Januari 2014 - 23:15

Dineke:

Hey Simone, spannend allemaal. Wensen jou een hele goede reis en een supergave tijd. Lieve groetjes, de Kikkertjes