Dag 30 - Reisverslag uit Kajaani, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu Dag 30 - Reisverslag uit Kajaani, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu

Dag 30

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

02 Maart 2014 | Finland, Kajaani

Ik heb de slag weer te pakken! Vandaag alweer een verhaaltje.
Omdat we niet heel veel wisten over vandaag alleen iets van paarden en skiën, hebben we ons laten verrassen. We werden om 1 uur opgehaald om naar Kajaani centrum te gaan. Er stonden heel veel auto's, dus wij dachten dat er echt veel te doen was. We hebben een rondje over het terrein gelopen en verschillende dingen waren er te doen.
We zijn met een slee van een hoge bult afgegaan en kwamen onderaan uit op het ijs. Je gleed dus goed door, wel een gehobbel aan de kont zeg!
Toen we weer boven kwamen, zijn we voor de 2e keer geïnterviewd voor een krant. Afwachten of we er morgen dus weer in staan! Haha we worden nog beroemd hier in Finland.
Daarna was er de keuze om een rondje op een paard te rijden of met een slee achter een sneeuwscooter aan over het ijs. Toch maar voor dit laatste gekozen! Echt super gaaf! Ik kon m'n lach niet inhouden en zat continu te lachen,, die man dacht telkens dat we er afvielen en keek elke keer achterom haha. Daarna hebben we nog een worst gegeten. Dat is iets wat je hier overal vindt, werd ons uitgelegd. Op een voetbalwedstrijd, ijs hockeywedstrijd, markten enz. Hierna zijn we weer naar huis gebracht en heb ik net alle foto's bij m'n blogverhalen geplaatst. Zo nog even douchen, koken en weer verder met onze nieuwe puzzel. Deze is echt een stuk moeilijker! Als we hem maar op tijd afkrijgen, dan is hij namelijk zo plat mogelijk om in m'n koffer te stoppen haha. We hebben nog 9 dagen, dan begint de reis alweer terug naar huis. Gaat echt zoo snel!