De reis - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Simone Engberts - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

31 Januari 2014 | Finland, Helsinki

De paardjes heb ik gisteren een laatste knuff gebracht, cavia een onderdak gegeven en vriendje en familie gedag gezegd. Het begon vandaag allemaal om half 9. Samen met papa en mama in de auto richting Schiphol. Daar aangekomen, hebben we samen nog wat gedronken en Eline opgezocht. Toen begon de reis echt. Door de douane en zwaaien maar naar de ouders. Laten we zeggen: nog even wuiven misschien? ;) Om 13:55 uur ging de vlucht richting Helsinki. Gelukkig is alles goed gegaan en, met een klein beetje turbulentie onderweg, zijn we aan de grond gekomen. Nou wachten maar op het volgende vliegtuig. Op naar Kajaani! Of toch niet... Daar zitten we dan met ons goede gedrag... te wachten op ons vliegtuig. Zijn we heelhuids aangekomen in Helsinki, is de vlucht naar Kajaani een uur vertraagd :(. En nu? Ons eerste telefoontje IN HET ENGELS! Gelukkig was het al bekend aan de andere kant van de lijn en zitten we nu nog te wachten. Hopen dat we zo eindelijk kunnen vertrekken en een lekker warm bedje op kunnen zoeken.

• 31 Januari 2014 - 20:45

Martine:

Balen van de vertraging. Maaaaar jullie zijn al in Finland, dat is al gelukt.
    goede reis verder!
    Liefs